top of page

reMarkable

Individuelt prosjekt

Prosjektvarighet: 6 uker

Veiledere: Fra reMarkable: Brynjar Barkarson, Marianne Miller, Nathalie Jonkers, Ida Breivik. Fra AHO: Mosse Sjaastad, Lars Marcus Vedeler

 

reMarkable tillater ikke at jeg publiserer prosjektet offentlig.

Ta heller kontakt med meg om du vil vite mer om prosjektet.


Jeg kan likevel si at det var utrolig spennende og lærerikt å gjøre dette prosjektet. Ut fra en temmelig åpen brief fra reMarkable pekte jeg ut en innfallsvinkel, gjorde brukerintervjuer, drev konseptutvikling, testet, reviderte og raffinerte og endte opp med et resultat både jeg og reMarkable er fornøyde med. Formidling av prosess og ferdig resultat var en sentral del av prosjektet, og jeg hadde ukentlige møter med reMarkable hvor vi diskuterte konsept og fremdrift.


Det var utrolig gøy å få tilbakemelding fra dyktige designere gjennom hele prosjektet, og det føltes mer ut som jeg gjorde et konsulentoppdrag enn et skoleprosjekt.

 

bottom of page